FAQ

Hier vind je alvast een antwoord op veel voorkomende vragen. Vind je niet wat je zoekt, contacteer me dan via het contactformulier of stuur een mailtje!

Mag de keramiek in de vaatwasser?

Ja! Alle stuks zijn waterdicht en de glazuur is bestand tegen vaatwasproducten.
Uiteraard zal je op lange termijn wel wat slijtage merken, zoals ook bij fabrieksgoed het geval is. Da's logisch. 

De maten van mijn stuk komen niet hélemaal overeen met de opgegeven maat op de webshop...

De maten die ik bij elk stuk opgeef, zijn indicatief. Het verschil is echter altijd héél klein (verwaarloosbaar) en maakt deel uit van de charme van keramiek dat gemaakt is door een mens en niet door een machine...

Heb je een grote voorraad?

Nee, het aantal stuks in voorraad is beperkt.
Van sommige items is er maar 1 stuk voorradig. Dat geldt vooral voor vazen, grote schalen, ... . Ik maak deze wel geregeld bij. Sommige items identiek, de meeste altijd wel een beetje anders.
Van kleinere items, zoals koppen, kommetjes, borden, theelichtjes, ... maak ik regelmatig extra en identieke exemplaren. 
Wil je graag een bestelling plaatsen? Geef me een seintje via het contactformulier of via mail.

Werk je op bestelling?

Ja, dat kan. Wil je meerdere stuks van (een) item(s), wil je een bepaalde vorm in een andere kleur, ...? We bekijken het samen. Echter altijd wel binnen het bestaande aanbod van vormen en kleuren.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Ik tracht alles zo snel mogelijk te versturen, maar afhankelijk van mijn werkschema kan het tot maximum 3 dagen duren voor je pakje op de post gaat. Maar dat is uitzonderlijk.
Als je het echt snel moet hebben, geef dan een seintje. We bekijken wat we dan kunnen doen.

Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?

Tuurlijk, graag zelfs!
Je kan bij het afrekenen deze optie selecteren. Ik neem dan zo snel mogelijk contact met je op om af te spreken.

Kan ik ook gewoon in je atelier iets komen uitkiezen?

Nog liever!
Het is niet altijd makkelijk om van iets zeker te zijn aan de hand van foto's... twijfel je te hard of ben je te benieuwd naar al het moois, dan ben je zeker welkom in mijn atelier. Geef een seintje via het contactformulier en dan spreken we een moment af!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle stuks worden met veel liefde en zorg vervaardigd en jouw kant opgestuurd.
Ben je toch niet helemaal blij, kan je je bestelling terugsturen. Op voorwaarde dat deze natuurlijk nog ongebruikt en helemaal intact is.
Hiervoor geef je binnen de 14 dagen na ontvangst een seintje via mail (elisabeth.j@telenet.be), vermeld welk item je graag wil retourneren en waarom.
We spreken dan verder af. Je kan het artikel ook omruilen. Anders storten we je het bedrag binnen de 30 dagen na goede ontvangst terug.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Zeker! Vul het contactformulier in of stuur me een mailtje. We spreken dat zo verder af.